wtorek, 4 października 2016

Liebster Blog Award #2

    "Nominacje do Liebster Blog Award otrzymuje się od innego autora lub autorki w ramach pochwały za "dobrze wykonaną pracę". Zwykle jest ona przyznawana dla autorów blogów o niższej popularności. Jest to szansa na ich promocję i zdobycie większego grona czytelników. Po odebraniu tej nominacji należy odpowiedzieć na pytania, otrzymane od nominującego. Następnie wyznaczyć kolejne jedenaście osób i zadać im inny zestaw jedenastu pytań od siebie. O nominacji trzeba poinformować w komentarzu"

     Dziękuję za nominację od Possessed <3
       Kurczę, może się to wydawać dziwne, ale uwielbiam czytać czyjeś LBA i samemu je robić. Można się wtedy naprawdę wielu rzeczy dowiedzieć od autora, choć najbardziej lubię czytać pytania związane z blogiem – jak powstał, co go zainspirowało, et cetera et cetera. Taka moja dziwność xD
       Przejdźmy może do pytań. 

      

1. Co zainspirowało cię do założenia bloga?
 Cóż, podziękowania muszę złożyć kochanej Monemi, której blog (Puppy Love) na nowo odrodził we mnie ogromną miłość do Hermiona/Syriusz. Wszystkie jej notatki oraz odpowiadanie na moje komentarze w jakiś magiczny sposób zmotywowały mnie do pisania. Na pomysł na to opowiadanie wpadłam daaawno temu, gdzieś koło grudnia 2015. Od tego czasu pomysł kwitł w mojej głowie przez siedem miesięcy, ale miałam pewną blokadę przed wstawianiem tego do internetu. 

2. Czy jest coś, czego często brakuje ci w książkach, które czytasz?
 Głębszych opisów uczuć. W fanfiction większość jest tak pięknie opisana, a w książkach jakoś mi tego brak. Suche opisy, dzięki którym poznajemy myśli bohatera niezbyt często mi przypadają do gustu. 

3. Czy lubisz poezję? Jeśli tak, to czy masz swoich faworytów? 
 Lubię fraszki, nie tylko Kochanowskiego, ale także Jana Sztaudyngera. Bardziej wolę Sztaudyngera niżeli Kochanowskiego, ale to kwestia gustu. 

4. Czy słuchasz muzyki podczas pisania? Jeśli tak, to jakiej?
 Bardzo często :D Najczęściej próbuję wpasować się w opisywane zdarzenie, ale jako iż mi to czasami nie wychodzimy, słucham różnego typu.  Najbardziej lubię rock, ale też muzykę epicką. Nie wiem, jak można ją inaczej nazwać :\ W każdym razie coś typu Two Steps From Hell.  

5. Czego potrzeba ci, aby wieczór był idealny?
 Deszczu, ciemności na zewnątrz i w pokoju, mgły, muzyki i jedzenia. 

6. Czy masz książkę/opowiadanie/bloga, do którego lubisz wracać?
 Oj tak, i to wiele :D Z książki jest to oczywiście "Harry Potter", ale i też "Most do Terabithii". Z blogów to "Harry Potter i Drugie Oblicze" oraz "Harry Potter i Bitwa Myśli", a z opowiadań ogółem "Dwadzieścia lat wcześniej".

7. Co sądzisz o blogach grupowych/współpracy blogerów?
 Nie mam nic przeciwko temu. Chwała autorom, którzy dokończą opowiadanie, lecz często bywa też tak, że autorki tracą kontakt, przez co blog jest w zawieszeniu. A naprawdę bardzo tego żałuję, bo kilka blogów jest naprawdę dobrych.  

8. Jakie jest twoje ulubione miasto i ulubione miejsce w tym mieście?
 Nie mam ulubionego miasta, gdyż rzadko do nich jeżdżę. Mieszkam na wsi, a do najbliższego miasta (Krakowa) mam 40 minut jazdy autem. Jeśli o wieś chodzi, to najbardziej lubię staw, do którego co rok przychodzę oraz las, do którego idzie się 10 minut. 

9. Jaka jest, według ciebie, najbardziej inspirująca pogoda? 
 Ogólnie jestem ponurym człowiekiem, więc najbardziej lubię deszcz, mgłę oraz całkowicie zachmurzone niebo. Uwielbiam, jak jest tak ciemno *.* Jeszcze jak tak bardzo leje <3 

10. Czy lubisz obcować z ludźmi? 
 Nie za bardzo. Ogólnie zamiast chodzić na spotkania z koleżankami wolę siedzieć w swoim pokoju i słuchać muzyki. Nie lubię ani poznawać nowych ludzi, ani tym bardziej się z nimi zaprzyjaźniać (nawet mój brat się naśmiewa, że nie mam przyjaciół). To się może wydawać dziwne, ale za to w internecie lubię poznawać ludzi (mam piątkę przyjaciół, których uwielbiam nade wszystko <3). 
Pięć lat temu moja, jeszcze wtedy najlepsza przyjaciółka, zerwała ze mną przyjaźń przez internet. Kilka miesięcy temu, w czerwcu, kolejna, tym razem znajoma, wystawiła mnie dla innej, tej fajniejszej. Nie mam zaufania do ludzi i nigdy w życiu nie powierzyłabym im swojego życia.

11. A na koniec poproszę złotą myśl lub cytat dnia ;) 
"Kocham bliźnich jak braci – 
gdy szczodrzy i bogaci" 
Jan Sztaudynger – Miłość bliźniego

Nominuję:
Moje pytania:
1. Co cię zmotywowało do napisania opowieści/bloga?
2. Jaka piosenka kojarzy ci się z twoim blogiem?
3. Dlaczego postanowiłaś pisać akurat o takich postaciach? (pytanie do twórców fanfiction). Jak długo zajęło ci wymyślenie fabuły?
4. Ulubiony typ muzyki (podać tytuły)
5. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem?
6. Jaki był/ jest twój ulubiony przedmiot szkolny?
7. Skąd się wziął pomysł na nick? xD
8. Wolisz pracować przy komputerze czy laptopie?
9. Ulubiona pogoda?
10. Lubisz czytać książki? Jak tak, to jaki typ najbardziej?
11. Lubisz fraszki? Podaj swoje ulubione tytuły i twórców.
 
 

2 komentarze:

layout by oreuis